Przez szereg lat wypracowaliśmy swój własny model współpracy z klientem oparty na trzech głównych zasadach, stosowanych odpowiednio do zakresu projektu: zdefiniowaniu problemu/potrzeby, dostępności konsultantów oraz bieżącym wsparciu wdrożonego oprogramowania.
Zdefiniowanie problemu/potrzeby
Konsultanci Kambit w oparciu o wieloletnie doświadczenie są w stanie w możliwie krótkim czasie zdiagnozować oczekiwania Klienta. Poprzez problemy które pomagamy rozwiązywać rozumiemy problem z klientami, rynkiem oraz współpracownikami.
Proces opiera się na następujących krokach
- określenie problemu (np komunikacja z klientem) lub potrzeby (np. raporty dla klientów)
- analiza potencjonalnego rozwiązania
- ustalenie szczegółów z Klientem
- wdrożenie zmian w systemie lub rozwiązanie poprzez zmianę konfiguracji
Dostępność konsultantów
Kambit stawia na jakość opieki Klienta poprzez dostępność i fachowość osób zajmujących się tą sferą w firmie.
Bieżące wsparcie powdrożeniowe
konsultacje dotyczące optymalizacji metod korzystania z funkcji systemu,
- konsultacje dotyczące zaawansowanych metod konfiguracji systemu,
- konsultacje dotyczące zaawansowanych metod obsługi i różnych zastosowań systemu w bieżącej pracy firmy,
- pomoc przy uzgadnianiu danych,
- konsultacje dotyczące organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem w powiązaniu z możliwościami i funkcjami udostępnianymi przez system,
- instalację nowych wersji systemu,
- odtwarzanie uszkodzonych baz danych, pomoc w poszukiwaniu błędów spójności logicznej danych,
- inne prace usługowe związane z bieżącym wykorzystywaniem systemu.