Umów się na prezentację

Przez szereg lat wypracowaliśmy swój własny model współpracy z klientem oparty na trzech głównych zasadach, stosowanych odpowiednio do zakresu projektu: zdefiniowaniu problemu/potrzeby, dostępności konsultantów oraz bieżącym wsparciu wdrożonego oprogramowania.

 

Zdefiniowanie problemu/potrzeby


Konsultanci Kambit w oparciu o wieloletnie doświadczenie są w stanie w możliwie krótkim czasie zdiagnozować oczekiwania Klienta.  Poprzez problemy które pomagamy rozwiązywać rozumiemy problem z klientami, rynkiem oraz współpracownikami.
Proces opiera się na następujących krokach

  • określenie problemu (np komunikacja z klientem) lub potrzeby (np. raporty dla klientów)
  • analiza potencjonalnego rozwiązania
  • ustalenie szczegółów z Klientem
  • wdrożenie zmian w systemie lub rozwiązanie poprzez zmianę konfiguracji

 

Dostępność konsultantów


Kambit stawia na jakość opieki Klienta poprzez dostępność i fachowość osób zajmujących się tą sferą w firmie.

Bieżące wsparcie powdrożeniowe


konsultacje dotyczące optymalizacji metod korzystania z funkcji systemu,

  • konsultacje dotyczące zaawansowanych metod konfiguracji systemu,
  • konsultacje dotyczące zaawansowanych metod obsługi i różnych zastosowań systemu w bieżącej pracy firmy,
  • pomoc przy uzgadnianiu danych,
  • konsultacje dotyczące organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem w powiązaniu z możliwościami i funkcjami udostępnianymi przez system,
  • instalację nowych wersji systemu,
  • odtwarzanie uszkodzonych baz danych, pomoc w poszukiwaniu błędów spójności logicznej danych,
  • inne prace usługowe związane z bieżącym wykorzystywaniem systemu.