Umów się na prezentację

Jeden system Softlex® - jedna wersja.


Nasza platforma jest uniwersalna:

  • bezpiecznie pracuj w środowisku przeglądarki internetowej na jednej bazie
  • użytkowników w dowolnej lokalizacji - szybkie łączenie się z bazą, łatwe pobieranie i dodawanie dokumentów
  • stwórz własny widok (skaluj system, wybierz dane i kolumny dostosowane do specyfiki stanowiska pracy)
  • pracuj na ulubionym sprzęcie: mac, pc, tablet i korzystaj w pełni z jego funkcjonalności
  • importuj i eksportuj dane (np. integracje, pliki, raporty dla klientów)
  • drukuj na własnym papierze firmowym: szablony, faktury, logo
  • wymyśl nową funkcjonalność, a z przyjemnością ją stworzymy
  • przechowuj dane w dowolnym miejscu, decyduj: chmura lub własny serwer, zmień rozwiązanie, jeżeli zajdzie taka potrzeba
  • realizuj różne projekty biznesowe na jednej platformie
  • jeśli procedury wewnętrzne wyznaczą nowe rozwiązania - wprowadzimy je (np. oddzielenie baz, dekretacja)

Pierwszy kontakt z nami?

Preferujemy praktyczne spotkania z omówieniem case study. Opowiedz nam czego potrzebujesz i jaka jest Twoja wizja nowego narzędzia, jak przebiegają procesy w organizacji i jaki zakładasz efekt końcowy. My przedstawimy rozwiązania i postaramy się pokazać jak można w łatwy sposób zorganizować pracę za pomocą Softlexa, niezależnie od pełnionej funkcji.

Stawiamy na udane wdrożenia!

Jeżeli podejmiesz decyzję o współpracy z nami to: przeprowadzimy analizę przedwdrożeniową, doradzimy optymalne rozwiązania, skonfigurujemy system, zintegrujemy go z innymi, pomożemy w stworzeniu analityki, napiszemy procedury, przeszkolimy użytkowników i zapewnimy wsparcie.

Dlaczego Softlex z firmy Kambit?

Od kilkunastu lat pracujemy w branży na styku prawa i IT. Oprócz praktycznego narzędzia oferujemy specjalistyczną wiedzę pomagającą w realizacji celów biznesowych. Rozumiemy zachodzące procesy i szybko definiujemy potrzeby. Wszystkich zaskakuje pozytywnie czas reakcji i szybko dostarczania indywidualnych rozwiązań.
Niezależnie od miejsca instalacji, sprzętu, realizowanych procesów, struktury, języka, wewnętrznych procedur... SOFTLEX.

Koniecznymi warunkami stawianymi przez naszych klientów było:

  • BEZPIECZEŃSTWO DANYCH - podobnie jak w systemach bankowych, zabezpieczona praca w środowisku przeglądarki internetowej.
  • MIEJSCE INSTALACJI - serwer lub chmura wskazane przez kancelarię (serwer wewnętrzny, serwer wewnętrzny +VPN, chmura - dowolny hostingodawca)
  • SYSTEM OPERACYJNY - MAC OS, Windows, Linux, Android
  • MOBILNOŚĆ- laptop, tablet, smartfon, integralność z innymi systemami - np. SAP, Symfonia, centrala telefoniczna, RAKS, systemy bankowości elektronicznej, itd.




W ramach opłaty za aplikację mają Państwo zapewniony support techniczny oraz w przypadku możliwości dokonywania aktualizacji on-line wgranie nowych wersji oprogramowania.

Opieka serwisowa do uzgodnienia w zapisach umowy. W przypadku dodatkowej modyfikacji systemu, zespół programistów dokonuje wyceny prac określając budżet, który jest nieprzekraczalny.

Wszystkie prace wykonywane są przez zespół programistów, którzy napisali program SoftLex, dzięki czemu nie mamy ograniczeń w zakresie dokonywanych zmian a czas reakcji na potrzeby naszych klientów jest skrócony do niezbędnego minimum. 

Na życzenie klienta tworzymy odpłatnie indywidualny system raportowania i statystyk zgodny z Państwa systemem organizacyjnym, wspierający wykonanie wewnętrznej analityki. Istnieje również możliwość integracji systemu SoftLex z innymi systemami informatycznymi, zapewniając pomiędzy nimi automatyczną wymianę danych