Umów się na prezentację
Firmy windykacyjne wyróżniają się charakterystyczną specyfiką pracy, w związku z tym wymagają systemu windykacyjnego oraz programu do zarządzania, który będzie odpowiadał wymogom stawianym przez tryb funkcjonowania branży. Softlex to specjalistyczny program stworzony z myślą o kancelariach prawniczych oraz firmach windykacyjnych. System oferuje szereg funkcji zaprojektowanych specjalnie z myślą o branży prawniczej i windykacyjnej, które można jeszcze dokładniej spersonalizować zgodnie z potrzebami danej kancelarii. Firmom windykacyjnym proponujemy całkowicie indywidualne podejście do kwestii technicznych oraz wsparcie biznesowe i merytoryczne. Softlex to zaawansowane technologicznie, a zarazem intuicyjne rozwiązanie informatyczne, wspierające zarządzenie firmą windykacyjną oraz obsługę procesów przebiegających w obsłudze wierzytelności. Jeśli są Państwo zainteresowani programem, zachęcamy do bieżących konsultacji z naszym zespołem.

Przykładowe funkcjonalności programu dla kancelarii windykacyjnej:
  • możliwość zasilenia systemu danymi z dotychczasowego rozwiązania
  • importy spraw, pakietów, pakietów nabytych, wpłat, stron postępowania, informacji od komorników
  • tworzenie indywidualnych procedur windykacyjnych i scenariuszy
  • monitoring należności
  • integracja z systemami call center
  • ewidencja rozmów i zadań, ich wyników, planowanie kolejnych działań
  • automatyczny mailing/system sms (partner Serwer SMS)
  • szablony wzorów wezwań, pism, not, raportów, harmonogramów
  • załączanie dokumentów i zapis wydruków automatycznych z możliwym eksportem do zewnętrznych firm obsługujących korespondencję
  • komunikacja z giełdami wierzytelności - dlugi.info, własna giełda, BIG Infomonitor
  • terminarz zadań, postępowań sądowych
  • grupowa realizacja czynności, scenariuszy, wydruków
  • łatwe filtrowanie po dowolnych parametrach
  • informacja o przedawnieniach, nierealizowanych harmonogramach
  • obsługa zleceń w innych walutach
  • obsługa postępowań sądowych wraz z kosztami
  • dwustronna komunikacja z EPU
  • obsługa egzekucji komorniczej wraz z kosztami
  • wewnętrzna analityka dot. klientów, pakietów
  • bieżący nadzór nad pracownikami
  • system rozliczeń z klientami i pracownikami
  • generowanie raportów dla klientów
  • bieżąca współpraca z innymi systemami – realizacja określonych zadań lub części procesu obsługi – możliwość wprowadzenia rozwiązania etapami
  • przygotowanie architektury rozwiązania zgodnej z wymogami IT
  • wsparcie techniczne z wymaganym SLA

Schemat pokazujący kompleksowość narzędzia Softlex